Med annonsering i sosiale medier får du synliggjort varene eller tjenesten din til et bredt publikum. Dette vil kunne gi deg flere kunder, økt engasjement eller mer trafikk til nettsiden din.
Vi tilbyr effektive kampanjer som gir målbare resultater og styrker din digitale tilstedeværelse.
Fremhev din bedrift med målrettet annonsering i sosiale medier! Øk synligheten, nå riktig målgruppe og skap engasjement.
Hva er sosiale medier?
SoMe er en vanlig forkortelse for sosiale medier som refererer til en rekke plattformer hvor brukere kan dele og konsumere innhold på nettet. Sosiale medier har blitt en integrert del av livet til de fleste mennesker og gir bedrifter muligheten til å nå ut til sine målgrupper med relevant innhold.
Facebook-side
La oss drifte din tilstedeværelse på Facebook, bidra til økt synlighet, tilstedeværelse og engasjement.
Vi jobber med digital markedsføring hvor Facebook er en av kanalene for betalt markedsføring. Facebook kan skape godt engasjement rundt merkevaren din og dialog med potensielle kunder. Gjennom denne kanalen får du vist deg frem til nye målgrupper, samtidig som du styrker tilstedeværelsen mot eksisterende kunder.
Facebook-innlegg kan vi jobbe med ukentlig, hver andre uke eller en gang i måneden. Alt etter hva du som kunde ønsker.
Finn ut mer Ta kontaktLinkedIn-annonsering er betalte annonser som deles på LinkedIn. Enten det er i nettverkets nyhetsfeed eller via meldinger som havner direkte i mottakerens innboks.
Med LinkedIn-ads så er det mulig å nå fagfolk og profesjonelle på en helt annen måte enn via andre plattformer. I dag er over 675 mill. fagfolk registrert på LinkedIn.
Finn ut mer Ta kontaktAnnonsering via LinkedIn fungerer på samme måte som Google eller Facebook.
Snapchat
Snapchat
Snapchat er i dag stedet å være. Der er rett over 2 millioner nordmenn aktiv på plattformen hver dag.
Snapchat er i dag stedet å være. De siste årene så har denne plattformen vokst kraftig, den er nå nest størst etter Facebook. Der er rett over 2 millioner nordmenn aktiv på plattformen hver dag. 55% av disse er kvinner, mens 45% er menn. 89% av kvinnene er i alderen 18-29 og 73% av menn i samme aldersgruppe. Brukergruppen for de over 60 har tredoblet seg de siste årene. Snapchat er stedet å være for enhver bedrift, uansett størrelse eller bransje.
Finn ut mer Ta kontaktPinterest er en populær sosial plattform som primært brukes for å finne inspirasjon innen ulike områder som interiør, mote, matlaging, trening og mer. Brukere kan dele bilder og videoer, også kjent som “pins”, og lagre dem i ulike tavler eller “boards”.
Du kan dra nytte av Pinterest på flere måter, inkludert å øke synlighet og interesse for din virksomhet gjennom bilde- og videoannonser, eller å generere salg og konverteringer ved å bruke kampanjer.
Finn ut mer Ta kontaktPinterest fungerer for alle typer virksomheter, fra innholdsskapere til forhandlere som selger gjennom mange kanaler.
Plattformen har en stor brukerbase på 1,2 millioner mennesker
Twitter er en sosial plattform som lar brukere dele sine egne meldinger, kjent som “tweets”, og se andres tweets. Plattformen har en stor brukerbase på 1,2 millioner mennesker, og har derfor et stort potensial for annonsering til relevante målgrupper. Twitter tilbyr også god verdi for pengene og en høy klikkrate, noe som gjør det til en attraktiv plattform for markedsføring.
Finn ut mer Ta kontaktTiktok
TikTok er en plattform som egner seg godt for markedsføring av videoer. Videoformatet er det primære på TikTok, og videoer som inkluderer både lyd og tekst har høyt engasjement og gir gode muligheter for annonsering med visuelle elementer. Plattformen er spesielt populær blant en yngre brukergruppe, og kan dermed være en effektiv måte å nå ut til dette segmentet på.
Finn ut mer Ta kontaktTikTok
Fra april 2022 til juli samme år har antallet brukere i Norge økt fra 963 000 til 1,7 millioner.
Hva kan vi
hjelpe deg med?
Hva
kan vi
hjelpe
deg med?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat, og hør hvordan vi kan hjelpe deg med strategi, digital markedsføring, nettside / nettbutikk eller grafisk design.