I følge en undersøkelse gjort av Ipsos så har 30% av den norske befolkningen en LinkedIn profil i dag, 36% av disse er menn og 24% kvinner.
Det som i hovedsak skiller LinkedIn fra andre annonserte plattformer, er mulighetene du har til å nå B2B kunder og ledere av forskjellige bedrifter.
De fleste arbeidstakere er på LinkedIn i dag, så annonsering her, byr på mange muligheter.
Du starter med å lage en bedriftsprofil, deretter legger du til all nødvendig informasjon. En LinkedIn side som gjør dette, får 30% mer ukentlige visninger. Bedrifter som legger ut innlegg ukentlig har sett en god økning av engasjement rundt innholdet de de deler. Ved hvert innlegg inkluder et bilde. Det resulterer ofte i en høyere kommentarrate. En bilde-kollasje med 3 til 4 bilde har vist til å fungere veldig godt for bedrifter. Ønsker du hjelp med drifting av din bedrift LinkedIn side om det er organisk eller betalt. Ta kontakt med oss for å finne ut hvordan vi best kan hjelpe deg. Kilde: https://www.ipsos.com/
Den nødvendige informasjonen som bør legges til,
Tips til innhold som kan legges ut;